Dejan Krneta
Danas se može konstatovati da je postalo neophodno da se e – učenja ne kreću izvan normalnog učenja sistema upravljanja. Prema tome veoma je bitno angažovanje studenata da aktivno počnu koristiti Internet kao resurs i veliku bazu podataka koja pruža rešavanje problema samog studenta kao i da vrše razne potrebne aktivnosti. Svrha ovog članka jeste da se približi, pokažu neka rešenja potencijalnog socijalnog programa koji koristi e-učenja izvan učenja samog sistema upravljanja. Pristup korišćenja socijalnog programa za podršku socijalnog konstruktivistizma u vidu pristupa e-učenja je predstavljena, ali ipak tvrdi se tj. pravi se razlika između učenja i sistema upravljanja da oni ne podržavaju društveni konstrkutivni pristup koji izrazito naglašava samoupravne aktivnosti samog studenta. Članak govori i o tome da treba sugerisati određena ograničenja upotrebe učenja sistema upravljanja, kao npr. da se pokriju samo administrativna pitanja. Može se tvrditi da studentska lična-samoupravna učenja uz određenu podršku ličnih alata i njihovog angažovanja može doprineti velikom uspehu u različitim društvenim mrežama i samom napretku nauke.